Charger

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:30:41 CET 2004

Desku plosnych spoju vlastne ani nepotrebujete.

Muzete vzit sitovku NE2000 kompatibilni (s RTL8019AS jsou idealni)
a zasadit ji do ISA slotu, ktery bud muzete koupit novy, nebo "vyndat"
za stareho MB, nebo i kartu pripajet kabliky (stoji 300, zadna skoda).
Pak uz je cele zapojeni velice jednoduche, protoze pouzitim cele
karty mate vlastne postaveno vsechno, az na pripojeni jednochipu
k ISA konektoru te sitovky (je to jedno, protoze ta pripojena sitovka
je totez, jako kdyz pripojite rovnou chip) a na to uz je deska tak jednoducha,
ze muzete pouzit klidne i univerzalku, ale uznavam, ze s odleptanou
(byt i doma vyrobenou) je to vetsi radost z prace a take je to "trvanlivejsi".
Nakonec jsem to nekde videl i v nepajivem poli.

Drobnosti jako reset jednochipu, nebo pokud chcete seriovy port,
necim se to musi napajet atd. pomijim, ale to jsou opravdu detaily
a take nejsou o nicem, co by vyzadovalo profi desku a SMD.

Dobrym prikladem (pro predstavu) je:

http://home19.inet.tele.dk/micro-io/prod03.htm

kde je i schema a HEX soubor pro PIC.
Na webu toho jiste najdete vice a s ruznymi jednochipy,
ale pricip je porad stejny.

Mrknete urcite take na: http://www.8052.com/tcpip/ .

Pokud si chcete hrat od zakladu, pak budte jiste potrebovat:
http://alternic.net/rfcs/ , ale RFC najdete i jinde, jen tady se mi
libi jak jsou pohromade.

Pro pohrati si, Vam myslim takove reseni uplne postaci, tedy
pouzit celou ISA kartu misto jejiho staveni na desku spolu
s jednochipem a ze to zabere vice mista a nebude to tak hezke,
je proste dano cenou "skoro zadarmo" :).

Nakonec do vetsi krabicky se vejde i tohle a kdyz date ISA
konektor na lezato na okraj desky, zasunutim vznikne placka,
takze to sice vetsi bude, ale hezky placate a to muze v hezke
krabicce vypadat s pekne udelanymi sviticky (odborny nazev pro LED),
popisy a konektory opravdu skvele.

--
Jiri Bezstarosti

  ----- P?vodn? zpr?va -----
  Od: Ji?? Krul
  Komu: HWNews
  Odesl?no: 14. ?ervna 2002 0:01
  P?edm?t: DSP pro projekt WEB51

  Nevim zda to patri do konference, ale ...

  Zaujal me projekt WEB51 a rad bych si s tim pohral, ale cena za
  hotovy kit mi pripada ponekud neadekvatni veci s kterou si chci pouze
  pohrat (v zadnem pripade nehodnotim cenu jako takovou).
  Vetsinu soucastek mam v supliku a tak mi chybi pouze DSP.
  Mohu si ji sice vyrobit, ale urcite nedosahnu kvality "originalu"
  dotaz zni neuvazuje hw.cz nebo nejaka jina firma o prodeji
  neosazenych DPS pro projekt WEB51 ???

  Dekuji

  Jiri Krul