levny rail-to-rail OZ

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 14:30:08 CET 2004

Zdravim.

Pouzil jsem TL497 s externim tranzistorem dle zapojeni
step-up v PDF - jen je nutne dle vztahu z PDF si to
prepocitat.

Slapalo to vzdy na prvni nahozeni, delal jsem tech menicu
co si vzpominam 16 - zadny problem, vsechny pracovaly
na prvni naslapnuti, jen ta napeti a pozadovane proudy byly jine,
takze si to budete muset take spocitat - neni to nijak slozite,
zvlaste kdyz si stahnete to PDF.

Ale jsou i lacinejsi IC pro toto pouziti.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Martin Novotny [mailto:martinn@betacontrol.cz]
Sent: Monday, June 03, 2002 11:46 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: menic 12V -> 18.5V/2.7A

zdravim

nezabyval uz se nekdo timto menicem, viz subj. .
pri letmem pohledu na reseni jsem narazil hned na nekolik
problemu k menici pridat externi tranzistor, civky na tento proud :-(.

proto se ptam jestli nemate uz nekdo nejake zkusenosti.
jedna se o zdoj pro notebook z palubni site osobniho automobilu.

diky martin.
ing. Martin Novotn?