RE: Problém se servem ST-1

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:07 CET 2004

Zdravim.

U IC-PROG se da prehodit typ programatoru a take
ktery signal ma byt jak invertovany. Predpokladal bych,
ze bude potreba si pohrat s nastavenim.

Po nastaveni muzete vzit kus voltmetru a zmerit, zda
je vsechno v klidovem stavu poshazovano a jestli se
na prog. signalech a napajeni neco objevi pri pokusu
o programovani (klidne bez vlozeneho chipu).

Pokud se jevi vsechno dobre, pak jeste proverte,
zda mate zapojeny spravne signaly do vstupu portu,
tedy zda je programator urovne take schopen cist.

Jako pomucka by Vam mozna mohlo pomoci:
http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog/picprog.htm
http://www.bezstarosti.cz/elec/miniprog/miniprog.htm

kde je muj programator a soft, ktery klidne nechte
bez povsimnuti, protoze uz je oproti IC-PROG dost
"out of date".

Ale je tam schema a tedy kam je co pripojeno a take
popsano jak pro to IC-PROG nastavit, coz by Vam mohlo
poslouzit jako jakasi reference - protoze takto to
pracuje.

--
Jiri Bezstarosti