Neznamy IO

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:07 CET 2004

No takove ATTINY by pak jiste byly idealni.
Uz je mam pul roku na stole a cekam,
az se neco namane, co bych do nich :))).

Vy ted mate idealni prilezitost, tedy pokud
to vylozene nespecha, aby to muselo byt hned,
to pak jde badani stranou a tak je to vlastne
skoro vzdycky :(.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Libor Kavan [mailto:lkavan@krkonose.cz]
Sent: Wednesday, June 05, 2002 1:26 PM
To: hw-news@list.gin.cz; 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Neznamy IO

At 12:50 5.6.2002 +0200, jiri@bezstarosti.cz wrote:
>Neni jedno, z ceho se to udela, kdyz ten chip vyhovuje ?
>Byl to ode mne jen navrh, nehledejte v tom cokoli nepatricneho :).

Ne,nic nepatricneho nehledam,mozna to nejak blbe vyznelo :-( Ja jen ze jsem
uz nekolikrat chtel zkusit AVR a zatim jsem se k tomu nedokopal,taxem
myslel,ze bych to treba zkusil ted :-> Ja nevim,ty PICky me proste nejak
nenadchly,hlavne mala PICka (...508) je OTP a ja jsem ladic-prepalovac ;->
Proto bych radsi neco flashovaciho...

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv