Sony XR-U330

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:07 CET 2004

Zdravim.

Mam vrak SONY autoradia. Dostal jsem ho od kamarada, protoze
mu nekdo ukradl celni panel a tak si koupil jine a tohle mi dal,
(bylo mu lito ho vyhodit).

Nevim presne typ a take uz ho mam do znacne miry rozebrane
a ledacos uz z nej pracuje jinde :). Ale pokud mne pamet neklame,
nejaky takovy koncak tam byt mohl a vali se mi vypajeny nekde
v supliku. Takze ho mohu klidne poskytnout, nebo i ty zbytky
co z toho jeste zbyly - jen to vyhrabat z "lito vyhodit odpadu".

Nebo Vam mohu precist typ toho IC, ja to mam rozebrane dostatecne :))),
jen ten typ radia nevim, musim take mrknout.

--
Jiri Bezstarosti