Sony XR-U330

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:07 CET 2004

Tak Vas zklamu, typ toho radia uz jsem nedohledal, jen ten koncak.
Je tam napsano jen:

SONY
369-42  6B4

ale ma 23 nozicek a vsechny jsou stejne silne, takze je to neco jineho.
Ale pokud takto znaci SONY vsechno, tak by to s dohledanim PDF
asi mohlo byt i tak dost spatne - PDF k tomuto jsem nenasel.

Jinak jsem opravoval jedno autoradio s odeslym koncem z nejakeho
exotickeho IC a tak jsem tam dal nejaky bezny (uz nevim presne)
a otocil ho na chladic vyvody vzhuru od desky. Vyvody jsem ustipl,
natahal kabliky a trochu bizuterie pripajel primo na vyvody (co z nich
zbylo). Majitel si liboval, ze to hraje lepe nez pred opravou - tak male
kodany co byly do vstupu konce puvodne jsem jeste nevidel, tak asi
i vim, proc se mu to tak libilo, ale cert vi co to bylo, co tam bylo puvodne
:).

Tedy jen takova mala inspirace.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Monday, June 10, 2002 10:25 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Sony XR-U330

Dostalo se mi do ruky autoradio Sony XR-U330, dal mi ho kdosi az z daleke
Danaje. Pokousel se ho zapojit mimo automobil, ale radiu se nelibilo
napajeni stridavym proudem.

Nalezl jsem zcernale oblasti predevsim u jednoho koncoveho stupne, bohuzel
integrace jsou zepredu zakryty pritlacnym plechem, ktery je take zapajen do
desky. Pokud by nekdo mel nahodou schema a mohl se mrknout na IC801
(IC901)... Je to pouzdro multiwatt 17, dva vyvody na obou okrajich jsou vzdy
silnejsi nezli zbylych 13. Tot vse, co se da bez demontaze najit.

J. Hanzal