Panel

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:29:35 CET 2004

Nedalo mi to, a byl jsem se podivat do kopirky na cenik a ceny jsou zhruba takove:
A4 tenka folie 20Kc
A4 tlustsi folie 25Kc
A4 tenka folie + jedna strana samolepici 40Kc, tady je otazka jestli se vyplati utracet za tuto folii, nebo to radeji prilepit pomoci te oboustarnne pasky.

ceny za A5 jsou pry asi polovicni

Pokud jde o rozlepovani okraju, tak muzete panel pred zalaminovanim po krajich oriznout treba o 1mm mensi nez potrebujete a po zalaminovani zase tento okraj ponechate a to bude stacit aby se vam to casem pri mechanickem namahani nezaclo loupat na vrstvy. Ale ta folie je dost tvrda (ne jako pruhledna izolepa), a tak neverim, ze se to bude tak snadno loupat.

PS: Kdyz si vzpomenu jak jsem delal panely pomoci propisotu a bezbarveho laku, tak je mi zle ;).

ML