problem s noteboockem QUADERNO

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:29:21 CET 2004

At 20:53 18.6.2002 +0200, Petr Krc wrote:

>To mi pripomelo, ze mam take jeden exemplar nekde ve skrini.
>Ovsem kdyz jsem se jej pokousel vzkrisit, skoncilo to jen vyzvou
>k zadani hesla (ktere uz samozrejme puvodni majitel nezna).
>
>Je na to nejaky figl?

Je,je tam backupova baterka,ta se musi odpojit,ale mam pocit,ze to jeste
dlouho pamatovalo z nejakych asi kondiku,ze se musela pamet objet ukostrenym
dratem.Ale uz si to moc nepamatuju,je to dlouho,co jsem to delal.Ale urcite
se to povedlo!

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv