Kde sehnat VF trafo

Martin Falc martin-falc
Středa Březen 17 14:28:58 CET 2004

Dobry den ve spolek,
nevite nekdo, kde by se dala sehnat nasledujici soucastka?

Vypada to jako VF civka, ale je to transformatorek 10x10mm s regulovatelnym
zasunutim jadra (podle schematu, ale v analog technice se moc nevyznam).
Sekundarni vinuti ma vyvedeny stred, takze celkem 5 vyvodu. Na obalu je
napsano toto:

Toko Rol
KACS
K3273
KL
00169

Jedna se o stavebnici Velleman - stavebnice TV modulatoru. V zapojeni to
podle mne slouzi jako oddeleni NF audio signalu od smesovace.
Bohuzel jsem tuto soucastku rozslapl a nechce se mi dat 900Kc za novou
stavebnici.
Zadam Vas tedy o radu, kde se da tato soucastka koupit, pripadne cim je
mozno ji nahradit. Mimochodem, Toko Rol je nejaky vyrobce? Na internetu jsem
ho nenasel (mozna neumim hledat).

Dekuji velice a preji prijemny den. Martin Falc