antihluk do auta

Martin -impact- Polivka impact
Středa Březen 17 14:28:58 CET 2004

Dobr? den,
17. ?ervna 2002, ve 21:47:41 jste napsal:

J?>> V letadlech se to muze pouzivat a pouziva pri komunikaci ....

OTB> Ja jsem cetl, ze se davaji reprobedny primo k motorum a tan zvuk
OTB> se eliminuje hned tam. Tak jsem to chtel realizovat i u auta. Dva
OTB> repraky do motoru (u skodovky je tam mista dost)  :-)

J?>> Navic by to teoreticky fungovalo jen pro osobu s mikrofoonkama na
J?>> usich a navic by teoreticky takova osoba neslysela vubec nic (jak
J?>> by "mikrofonky poznaly", zda se jedna o hluk motoru nebo o rec
J?>> spolujezdce nebo o troubeni auta z venu?).

OTB> Toho jsem se bal a rad bych to odstranil. Ale vase reseni se spuntama
OTB> ma stejny vysledek. :-)

OTB> Ondrej Tesar

U ?kodovky (zvla?t? u ?ady 1xx )je lep?? postupovat klasickou cestou,
tj. p?ed?l?n? uchycen? v?fuku z pevn?ho na pru?n?, vyst??k?n? vnit?nost? tlumic? p?nou
atd... v?ce naleznete na http://skoda.panda.cz

--
S pozdravem,
 Martin