Oznameni: miteLINUX pro moduly DIMM-PC/386, 486 a 520

Martin Sveda sejda
Středa Březen 17 14:28:47 CET 2004

On Tue, Jun 18, 2002 at 11:08:33AM +0200, Robert Vojta wrote:

>   Ne, ?lov?k _MUS?_ danou v?c distribuovat v?etn? zdrojov?ho k?du. Nelze m?t
> k dispozici bin?rku a na vy??d?n? zdrojov? k?dy, mus? b?t z?rove? u toho,
> jinak je to poru?en? licence.

Nedavno na toto tema probehla diskuze na linux@linux.cz.
Podobne problemy mela SuSE, take davala zdrojaky jen na
vyzadani a jedine co z toho bylo, byly marne protesty
nekterych lidi a vetsina se pak stejne shodla, ze staci mit
zdrojaky na vyzadani. Ale muzu se plest, moc jsem diskuzi
na toto tema nesledoval... Zkuste to najit v archivu
konference na www.linux.cz

--
                                         Martin Sveda

		      email:        sejda@kn.vutbr.cz