RE: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>//zacnete u studia. Pro zacatek treba jiz jednou zminovanou knihou
>//"Algoritmy
>//a struktury dat" od Niklause Wirtha, je to sice suche, ale v cestine a da

>S touhle knihou zrovna moc nevim.
>Ty algoritmy mozna, ale struktury dat.
>To je prece obecny problem PICu, skoro nic se tam nevleze.
>Ale pro klid Vasi i me duse hned jak tenhle mail poslu, tak se mrknu
>do SVKOL. Jestli tu knihu maji, tak ji prectu.

Odsoudit neco co neznate je projevem arogance mladi. Cast knihy pojednava o obecne tvorbe prekladace.
Az si budete kupovat "Blesk" taky budete ocekavat, ze na Vas vypadne snuska blabolu o tomto fenomenu??

>//Vam to dobry zaklad pro pochopeni cinnosti kompilatoru.

>Ale nevim, zda potrebuji lekci v zhapani kompilatoru.
>Mozna ze se poucim.

Ne, nepotrebujete. Ale pak se radeji venujte fernetu a babam a ne planemu tlachani o necem co znate jen z doslechu.
Mozna, kdyz si tu knihu prectete, pochopite, ze pokud chci neco udelat, musim nejdrive vedet co ze to ma byt.
A teprve potom hledat prostredky a cesty jak to udelat. Mozna potom pochopite argumentaci, ktera tu jiz probehla.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz