RE: Odpověď: Re: Sou?et v C - neni pro PIC jiny kompilator?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:31 CET 2004

>Uz podruhe budu nesouhlasit na stejne tema - ten Wirth obecne stoji za
>precteni (Knuth je lepsi :-)), ale neni to ta spravna kniha pro
>ziskani pouzitelnych informaci o prekladacich. A to bez ohledu na to,
>ze Wirth sam vymyslel jeden z bezne pouzivanych jazyku a ze ho
>vymyslel dobre a s ohledem na snadne vytvoreni prekladace.
>
>Na tohle jsou v cestine asi nejlepsi skripta z CVUT od prof. Melichara
>- ale stejne jen na kouknuti, vlastni prekladac je potom potreba
>napsat jinak, protoze Melichar je dnes take uz ponekud neaktualni. A
> [...]

Ale ano, jenze nekde je treba zacit. Skuste doporucit jinou literaturu. Jinak jsem mel pocit, ze clovek s kterym jsem komunikoval nema absolutne zadnou predstavu. Naopak mam obavu z toho zlehcovani. SDCC zacalo podobne, taky ho zacal psat clovek s mlhavymi predstavami a nedostatecnymi znalostmi. Tak proc se nepoucit.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz