JDM programator, ICprog a PIC12C508A spolu nefunguji

Milan minkob
Středa Březen 17 14:28:30 CET 2004

Hello zaloha,

Tuesday, June 11, 2002, 11:55:15 AM, you wrote:

zaloha> Dekuji za odpoved. To ovsem vede k predstave, ze "vinen" je SW, v tomto
zaloha> pripade ICprog, ktery to nedokaze "osetrit" a nikoliv JDM programator (ten
zaloha> do casovani IMHO nijak nezasahuje). Tedy by se mel stejny problem vyskytnout
zaloha> i u jineho programatoru/interface ve spojeni s ICprog, chapu to dobre?

zaloha> Jirka

zaloha> casovani programovaciho intervalu, neni v tomto smeru zavisla na PC (v
zaloha> extremnim pripade by se dala programovat dvema tlacitky). Coz ale neplati
zaloha> pro 12C50x a dalsi. V JDM pujde dobre programovat 16F8x, 16F87x, 16F62x, u
zaloha> ostatniho zalezi na stesti. Mozna by pomohlo pouzit DOSovy ovladaci program,
zaloha> bez windows, treba nabootovat z diskety.

Pouzival som JDM s IC-Prog a s normalnym  OTP bolo programovanie OK.
Pre zmenu som mal problemy s JW cipmi.
Vyhodil som JDM a ako hard pouzivam home-made P16PRO s IC-Prog a bez
problemov.
P16Pro ma na vstupe invertory, ktore mozu vykompenzovat skreslenie
signalu z kabla a vobec konstrukcia JDM nezarucuje bohvieake nabezne
hrany.

--
Best regards,
 Milan                            mailto:minkob@stonline.sk