Oznameni: miteLINUX pro moduly DIMM-PC/386, 486 a 520

Milan Kostomlatsky MilanK

>Tady nejde o zpusob pohledu. Ja take proti Mite.cz vubec nic nemam. Ale jsou tu
>urcite licence a zakony, ktere se musi dodrzovat. Poruseni licence/zakona
>v dobrem umyslu je stale trestne se vsemi jeho nasledky.

Opravdu nejde o hon na carodejnice ani z me strany. Me jen na zacatku pobavilo (tim zacatkem mam na mysli debatu cca pred dvema mesici nad stejnym subjektem) to naproste ignorovani licence a hrde se biti v prsa co ze jsme to vytvorili pro nase uzivatele. Nakonec to obhajujete slovy "Nechceme dat na ftp jen zmet souboru, ktere jsou nav?c volne dostupne"

Mam pocit, ze posilat tuto reklamu do HWnews muze byt znacne kontraproduktivni. To vite - "nepritel nasloucha" :-))

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz