ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:28:19 CET 2004

NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ten zdroj doted bezel v severu a pres noc vypadl. Neni tam nic
spalenyho a o I2C sbernici jsem NIKDY neslysel v souvislosti s
ATX zdrojem. Je tam jednoduche zapinani - jeden signal se uzemni,
tim se zdroj nahodi a pocitac si ten signal podrzi uzemneny dokud
mu nekdo (Windows, apod.) neda povel k vypnuti, cimz pocitac ten
signal "pusti". Ve zdroji neni zadna vyssi inteligence.

Pokud nemate co rict k tematu (nic o nem nevite), tak nic
nerikejte, dekuji.

P.K.
> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 26 Jun 2002 11:45:20 +0200
> P?edm?t: Re: ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada
>
> Nepot?ebuje nap??klad povel k zapnut? z I2C sb?rnice? Teda
pokud ji m?.

> Zdrav? JL.

> Odes?latel: mjfox@centrum.cz
> Komu: hw-news@list.gin.cz
> P?edm?t: ATX PC zdroj 300W ASTEC - zavada
> Datum: 26. ?ervna 2002 8:31
>
> Zdravim vsechny, nemate nekdo zkusenosti s opravami zdroju ze
> [...]

Nav?tivte nejv?t?? a nejlevn?j?? internetovou kav?rnu v Praze. Minuta od 0,40 K?.
http://www.planeta.cz