Re: RE: PLOŠNÉCÍVKY

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:28:00 CET 2004

Zkuste se podivat v Googlu na HP AppCAD. Ve verzi classic
umi vypocitat civku s libovolnymi hodnotami. Jen nato nesmi
byt moc rychly pocitac, ja jsem to musel zpoustet na 286, aby
mi to nespadlo.

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Dne 18.??erven?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> To bylo kdysi v nejakem amaru. Vzpominam si, ze tam byla jednak nejaka aktivni antena pro VKV radio a mozna i nejaky VKV prijimac s temahle spulkama.
>
> 				Jakub Serych

Reklama:
Konec tichych spolecniku! Nyni bude mluvit opravdu kazdy. - Nove tarify pro firemni zakazniky.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=28784%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/business/novinky.html