Oznameni: miteLINUX pro moduly DIMM-PC/386, 486 a 520

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:27:42 CET 2004

> Tak nevim jak si to mam Vase slova vysvetlit?
> Byt vztahovacny, vezmu to osobne a zacnu se pokladat za uhlavniho nepritele
> MITE. Nezlobte se, ale je mi naprosto jedno co distribuujete a co ne. Je mi
> naprosto jedno zda me povazujete za zosnovatele tohoto komplotu (pokud tedy
> existuje) proti Vam. Proste jsem se zapojit do debaty a protoze mam bohuzel
> pamet, tak jsem vzpomenul i debatu minulou.  A zda se, ze tu pamet maji i
> ostatni.

Nevim, ale myslim, ze Vas nikdo neosocuje. Jen se pan Pohnetal pousmal nad
tim, jak se siri zpravy z konference do konference.
Kdo tu zpravu uverejnil je napsano o par radku vyse.
Z cele debaty mam dojem, ze si proste v MITE spatne vysvetlili licenci,
chteji dat vse doporadku a ptaji se jak na to. To je cele.

P.K.