Driver LED displeje se spol. katodou

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:15 CET 2004

On Fri, 14 Jun 2002, Lukas Burda wrote:

> No ja predpokladam ze to mx bude(8 cisel). To spinani myslim
> takhle (ten tranzistor k anodam sem bral jako samozrejmost (ve
> schematu jeste samozrejme chybi odpor seriove se segmentem)):

No jasne, jen to pak nelze budit primo z jednocipu (jen jeden IO jako
v pripade ICM7..) ale je nutne dodat jeste dalsi soucastky. Samozrejme
je to takhle realizovatelne, bud jako multiplex nebo naprimo.

Ja osobne se zacinam klonit k vyuziti 74HCT4094 jak tu bylo navrzeno.
Zmerim mu proud Ih a kdyz da aspon 5mA, pak to bude to prave. Nejspis
se vejde primo pod cislo a bude se to dobre propojovat seriove za sebou
jedno cislo za druhym. Mozna to zvladne i jednostranna DPS.