Re: Neznamy IO

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:00 CET 2004

Nez se pustite do stavby, zjistete si, zda ten ovladac - prijimac
nepracuje s plovoucim kodem. To by pak znamenalo, ze kazdy povel je
jiny a vam nezbyde nez tam nacpat vsechny moznosti ci algoritmus jak
se generuji.
 Pouziva se to proti moznemu oskenovani kodu pri otvirani auta a pak
vytvoreni funkcniho klice.

Radek

Reklama:
Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz