med v bazenu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:35 CET 2004

>  Tady v okoli ted vsichni blazni, a do bazenu strkaji misto tablet s
>  dezinfekci medene trubky. Pry ma volne zavesena medena trubka v
>  bazenu nejak cistit vodu, a zabranovat tvorbe ras. Neni to blbost ?

Blbost to neni, ale trubka se musi zavesit za uplnku :-).

Ted vazne - mednate ionty zastavuji rust bakterii, ras a jinych potvurek. Ale nesmi jich byt prilis mnoho, jsou jedovate i pro cloveka a voda ma pak prichut. Jenze udrzovat nizkou koncentraci je problematicke, med se snadno vysrazi a zachyti na filtru. Takova medena trubka pozvolna koroduje a vlastne zasobuje nepretrzite vodu malymi davkami mednatych soli.

Kdo by nemel medenou trubku po ruce, muze pouzit trubku stribrnou, jeji efekt bude obdobny (ovsem pozor, zlato ani platina nefunguji).

J. Hanzal

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East