JDM programator, ICprog a PIC12C508A spolu nefunguji

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:35 CET 2004

>Nebylo by pro tento ucel lepsi pouzit
>primo OZ s presnymi odpory rady INA
>Burr Brown? Treba od AMTECu Brno,
>namatkou u INA101 se nastavi zesileni
>jednim odporem G=1+40kOhm/R, udava
>se rozsah  G 1 az 1000.

Nojo, jeden odpor, ale jaka je presnost a teplotni koeficient zesileni? Ani BB neumi udelat idealni zesilovace.

Jinak jsem videl nejake destickove odpory v Praze v Lidicke ulici (EPA elektronika), kousek od Andela. Odporove delice s presnym soubehem delaji treba ResTech, ale zkusil bych treba i Caddock, ti maji v CR zastoupeni.

J. Hanzal