Zatizitelnost prokovenych der

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:13 CET 2004

A zkousel jste to? Ten cip to opravdu snese a kdyz jsou nozicky zaletovane
do velke plochy medi, tak se taky uchladej. Ja jsem to zatezoval trvale na
50A a vyvodech se dala udrzet ruka.
Andel

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.