PowerPC

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:26:12 CET 2004

Zdravim,
odesel mi na jedne karte PowerPC procesor G3 (604) 200MHz. Mam
doma nahradnu, problem je ze ten procesor je priletovan k dps ze
strany soucastek. Tento procesor je dost maly, cca 2x2cm a ma ze
spodu tusim neco kolem 60 plosek (snad dratku) kterymi se
pripaji. Neznate nekdo nejakou firmu ktera ma potrebnou
technologii k odpajeni puvodniho a pripajeni noveho CPU? Takhle
neni ani pod CPU videt a v domacich podminkach vymena nepripada v
uvahu.

Predem dukuji za jakkekoliv info

Ludek

> Od: "cray" <craycz@email.cz>
> [...]
(S2Gxx- protikus konektor? pro ploch? kabely).
>       Pot?ebuji ale dvou?ad? piny ?irok? 2.54mm s rozte?? 5.08
nebo 5mm. Nev?te o n?jak?m dodavateli? (V GM je maj?, ale jsou
moc tlust?)

?ena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz