BRNO versus OSTRAVA

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:26:07 CET 2004

Ja mam za sebou VSB Ostravu pred par lety, ohledne mikroprocesoru bych
ji moc nedoporucoval, katedra elektroniky byla zamerena na
telekomunikace a to dost ostre ( vsechno kolem telefonu az po ISDN dost
podrobne) - snad krome VHDL, ktere se ted uci na informatice, a
programovani GALu, ktere stalo za ho.... za nic. Bylo par dobrych
predmetu o mikroprocesorech na jinych katedrach (mam pocit ze katedra
vykonove elektroniky) s 8051, 80166, ale jinak nic. Ale mozna se to za
tech 5 let zmenilo.

Doporucoval bych si vzit den volna a projit se na studijni, kde pomuzou,
prohlidnout studijni plany a pak na vytipovane katedry ( k. elektroniky
neni na hl. budove ale na vedlejsi, informa, vykonovka a el. mereni jsou
myslim na hlavni).

Vasek