Sony XR-U330

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:47 CET 2004

Velmi doporucuji rozdelat a podivat se, prakticky pouzity IO se muze od
dokumentace lisit... Schema bych poslal, ale na tento typ bohuzel nemam.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, June 10, 2002 8:24 AM
Subject: Sony XR-U330

> Dostalo se mi do ruky autoradio Sony XR-U330, dal mi ho kdosi az z daleke
Danaje. Pokousel se ho zapojit mimo automobil, ale radiu se nelibilo
napajeni stridavym proudem.

> Nalezl jsem zcernale oblasti predevsim u jednoho koncoveho stupne, bohuzel
integrace jsou zepredu zakryty pritlacnym plechem, ktery je take zapajen do
desky. Pokud by nekdo mel nahodou schema a mohl se mrknout na IC801
(IC901)... Je to pouzdro multiwatt 17, dva vyvody na obou okrajich jsou vzdy
silnejsi nezli zbylych 13. Tot vse, co se da bez demontaze najit.