DEFINITIVNI: Leptani PCB po x-te

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:25:41 CET 2004

Pane Bezstarosti,

i Vam diky za reakci, byt v duchu Vaseho jmena (neurazite se?) ponekud
odlehcenou :-)))

> Nasypal jsem 250g do litru destilky, uchovavam
> ve flasce od te destilky a po zahrati leptam.
> Ani to nezahrivam moc, jen at je to teple jako
> voda na koupani ditete :). Mam ho pul roku a
> pracuje porad stejne, vyleptal jsem v tom odhadem
> tak 20 desek...

Takze metodou ZaVeS to preci jen jde... Je to peroxodisiran sodny
(zlatostrednecestny) nebo jaky? Kde jste koupil, neni-li to tajemstvi?

> Doporucuji zkusit, ja jsem nadsen a Vy urcite budete
> taky a jak to pracuje ci jak je to stabilni atd. atp. mne
> sice zajima, ale neuzivi :))).

V tom bych Vam ovsem oponoval - me VELMI zajima stabilita, tedy budu-li moct
za pul roku vzit z kouta flasku, nalit a v rozumne kratke dobe leptat -
prave to me totiz muze v tu chvili zivit a je docela rozdil, jestli to mam
just-in-time a spolehlive fiunkcni nebo jestli musim michat/kupovat/shanet a
janevimco novou lazen :-)....

Jirka