Telefonicke pripojeni ve WIN95 - RUN TIME ERROR

Jan Zuffa Jan.Zuffa
Středa Březen 17 14:37:38 CET 2004

Dobreho dne,

  kdyz je to na rizeni menice, byla by na to jak delana Motorola HC08MR8 (nebo vetsi, podle potreby). Ma UART, SPI , 10bit A/D a 3 synchronizovane PWM kanaly s bazovym kmitoctem do 8MHz a rozlisenim do 10ti bitu (pro 70kHz mi vychazi asi 6,8 bitu). Vnitrne programovatelnou FLASHku muzete pouzit i jako EEPROMku na nejake provozni konstanty nebo logovani.. Ty PWM maji HW vstupy na fault-y, takze muzete nadroudovou, ci jinou ochranu pripojit primo na MCU a i kdyz by se MCU zhroutil, menic se neznici. Pokud mate buzeni H-mustkem, muze se Vam hodit i automaticke vkladani mrtveho casu :-)

Sice to nema 8 pinu, ale zase s tim ten menic bezpecne uridite cely.

Jiri N.