sbernice CAN

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:37:37 CET 2004

Zdravim,
myslim ze vim odkud mate svoje informace a proto si dovolim poznamenat:

On Mon, 1 Jul 2002 vicek.radek@ozjc.cpost.cz wrote:
> Ja se s Vama nebudu hadat o vecech ktere vim:
> 1) videl jsem protokol mereni o tom kolik molekul proniklo krz ten plech a
> na zaklade ktereho nejmenovana automobilka zesilovala uzaver nadrze (ten
> dekl kterym se do nadrze montuje palivova pumpa+filtr+snimac) na 1mm kvuli
> pronikani molekul benzinu do kabiny. Zrejme norma prisna, ale bylo to prave
> kvuli difundaci prave pres ten plech.

Rekl bych, ze plech za to nemuze, spis tvar dosedaci plochy nebo kvalita
tesneni nebo kvalita svaru vyvodu. Pokud se netesnost meri na jednotky ppm
za jednotky sekund, myslim ze molekula neproleze milimetrovym plechem za
10s. Spis se to zesilovalo kvuli pevnosti a tvarove stabilite...

> P.S. Tohle mne tady fakt namoudusi s prominutim s**e. Zacinam litovat, ze
> jsem vubec reagoval a snazil se pomoci. Vase reakce byla uz uplne mimo
> puvodni dotaz, ktery znel cim merit a ne jak to ochranit pred vlivy
> prostredi. To cidlo mohlo bejt klidne cele plastove takze mu voda nemusela
> vadit vubec, ale to uz je jedno.

Pozn.2: pokud jste seznamen s konstrukci T*E*E, jiste vite jaky maji zdvih
plovaku a s tim by sla merit voda v nadrzi asi tezko. Krome toho vami
zminovana "kosticka" neni nic jineho, nez velmi jemny "hrebinek" z
kontaktove oceli nad pozlacenym plosnym spojem a pruchodem magnetu nad
hrebinkem se spoji konkretni jemny "kontaktik" ;-) s podkladem, na kterem
je taky nanesena odporova vrstva. Takze cela ta vec je v podstate 200
malinkych jazyckovych relatek spojenych jako odporovy delic. Ma to velice
jemne rozliseni, ale zrovna u studny bude treba merici rozsah rekneme 10m.

Osobne bych nasadil jiz zminovana jazyckova rele v hadici, treba po 0,5m.

S pozdravem
Vaclav Kadoun