prosba o pomoc

mcmlxxx mcmlxxx
Středa Březen 17 14:37:36 CET 2004

Hello Vymetal,

pond?l?, 1. ?ervence 2002, you wrote:

Budu asi muset neco podobnehi vymyslet. Pokud pripojim bondovku misto
sluchatka, tak mikrofon funguje bez problemu, ale sluchatko v telefonu
ma 8 ohm, v bondovce 30ohmu, takze hovor skoro neslysim. Bude se k
tomu muset asi dodelat nejaky jednoduchy zesilovac.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic