Nabidkove menu na LCD

stanfred 7009
Středa Březen 17 14:37:33 CET 2004

Dobry vecer,
mam takovy dotaz - neresil nekdo vytvoreni menu nabidek, nastaveni hodnot
ap. na znakovem LCD pripojenem k PIC? Podobne jak to je reseno u starsich
mobilnich telefonu. Na PIC bezi aplikace zpracovavajici data z UART.
Pro upresneni, pokousim se pracovat na nejakem osobnim projektiku - pouzivam
LCD 16x2, 16F877@20MHz. Princip je asi takovy, ze na prvnim radku je nazev
polozky menu, na dolnim radku "roluji" (fyzickymi tlacitky) podrazene
polozky, z nichz nektere mohou mit dalsi podrazene polozky nebo jiz mohou
byt editovatelne (ty se ukladaji do EEPROM). V prvni urovni menu by melo
byt 12 polozek, kazda z techto 12 ma asi 7 vnorenych polozek. Prumerna delka
nabidky cca 8 znaku. Nejedna se mi o vyreseni problemu, spis jen o nazor.
Predem dekuji.

Pro predstavu polozky menu:
--------------------
MAIN
settings>                     (da se rozbalit dale)
--------------------
MAIN
save all
--------------------