Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:32 CET 2004

Mohu se zeptat, zda se ten nedodelek nejmenuje PCBDRAW ?
Tam bych vedel i o pachateli :))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@k-net.cz]
Sent: Thursday, July 04, 2002 1:30 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

N?jak to vypad?, ze se my, plottrov? kresli?i nech?me p?ev?lcovat.

Na plotteru, pokud kresl?te fixou (jin? kresl?tka jsem zat?m nepouz?val),
se s kalafunou piplat nemus?te. Fixa nejenze se VELMI dop?e p?j?, ale i
funguje jako ochrann? lak. Nav?c plos??k s barevn?mi cestami vypad? docela
zaj?mav?.

Pouz?v?m XY4150 ve spojen? s eagle a jedn?m ru?n?m progr?mkem co mi kdosi
poslal jako nedod?lek. Je to takov? cel? instantn? - jen p?r minut um?vat
desku, p?ilepit na pap?r a nechat kreslit. B?hem t?to doby si m?zete zat?m
nachystat pot?ebn? sou??stky. Leptac? kapalinu (FeCl3) m?m v takov?
zad?l?vac? krabici od n?jak? kilov? masti (jedna z dcer je alergi?ka, tak
se maze), sta?? jen vyt?hnout ze sk??n?, str?it tam desku a za 20 minut
hotovo (po??d nev?m kam chod?te na ?asy kolem hodiny, ten litr chloridu m?m
uz snad 15 let, jenom na spodku ob?as b?vaj? skraloupy ?ehosi). Na vrt?n?
jsem si ud?lal nozn? sp?na? ze schodis?ov?ho tla??tka, protoze nejsem
schopen se s rozto?en?m vrt?kem trefit (neh?ze, ale klepe se mi ruka). Sice
vrta?ka ke konci docela h?eje, ale jest? se neupekla.

Zdrav? JL.