winbond

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 14:37:32 CET 2004


>Sehnat se to prave moc neda,
> auto je z prelomu 80. a 90. let.

Nejde o to, jak je stare - naopak u tech starsich mate vetsi sanci diky
pouziti "lidstejsich" technologii a treba mezitim zverejnenych principu (i
kdyz to zverejneni nebude tento pripad). Jde predevsim o to, ze vyrobci
temer nikdy nezverejnuji detaily o jednotlivych castech resp. subcastech - v
autooblasti (nejen) je to v podstate pravidlo a s pribyvajicimi lety se to
jen zhorsuje. Je to i postupujici "amerikanizaci" nebo jak to jinak (lepe)
nazvat, proste "vadne zahod a kup si nove", servis zadny a pokud ano, pak
jen ten "autorizovany" - rozumej patrici nebo podlehajici vyrobci... Podpora
servisu je z hlediska prodeje krajne nezadouci jev (skodlive udrzuje v
provozu to starsi); ze na to doplaci zdravy rozum a vse ostatni je prece
vedlejsi...

>Bohuzel datasheet vyhodil google jen nekde v rusku a tam zas server nelze
najit :o(((

Datasheet NA CO??? Vzdyt jsem napsal 2SK14xx, coz melo znacit Vami uvadenou
nejistotu v poslednich dvou mistech oznaceni - jen VRT Disk mi u 2SK14xx
vyhodil neco okolo 100 ruznych subtypu a to jiste nezna vsechny moznosti...
Samozrejme rada z nich by se dala na zaklade pouziti zdraveho rozumu
vyloucit, ale ani tak nechapu, na co jste ten datasheet hledal... Tudy cesta
proste nevede, musite onu vykonovou cast analyzovat a navrhnout novou.

Jirka





Další informace o konferenci Hw-list