Zlaty dul :-)

janko1@psgnetpo.sk janko1
Středa Březen 17 14:37:31 CET 2004


p. Holecek uz pripomenul, ze na uvod treba povedat, ci sa jedna o
chybu vyrobku, alebo sluzbu zo stranky vyrobcu na rozsirenie
vlastnosti vyrobku. Svoj nazor som povedal, ale mozno sa najdu ludia s
vlastnostami Sibily (snad som tie i/y nepoplietol), ktri vedia co bude
aj ked vyrobca obvodov nevie ako (a ci vobec) bude.

Best regards,
Janko.  

> Jestli vyrobce najde chybu ve svych vyrobcich, je v zajmu jeho dobreho
> jmena zajistit bezplatne napravu, v dobe zaruky to snad musi byt bez
> debaty.

> Ve svete je to bezne.

> Zahranicni automobilka  napr.zjistila u jisteho typu vozu chybu v brzdovem
> systemu a vyzvala vsechny majitele k navsteve v autorizovanem servisu k
> bezplatne vymene dotcene komponenty.


> S pozdravem

> Ing. Petr Lup?nek
> datov? komunikacn? syst?my
> odbor Informatika
> ALIACHEM a.s. o.z SYNTHESIA
> tel. 040/6825535
> mob. 0602/406235





Další informace o konferenci Hw-list