Za kolik - Vyroba PCB na Aritme 0512

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:37:29 CET 2004

>K takove ochrane (zkratem) musi mit regulacni transistor samozrejme
>proudove
>omezeni pres dalsi transistor a snimaci odpor, jinak je to pro nej desiva
>zatez (proudova spicka nez se vybijou filtracni elyty a on je naplno
>otevren). Zverstvo...

Me je jasne, ze je to pro nej darda, nicmene se to tak bezne dela a ja se na
to spolehl. Mozne reseni by bylo dat do serie s tim tyristorem nejaky
dratovy odpor, ktery by omezil maximalni proud ale spolehlive spalil
pojistku. Chranilo by to jak tyristor tak tranzistory.

>Ano, tyristory pri spinani vetsich proudu vzdy cvakaly (magnetostrikce?)
>Obavam se ale, ze pri popsanem zapojeni je spickovy proud mnohem vetsi..

To ano (ty flasky s 80mF nabite na 25V jsou schopne privarit sroubovak), ale
tohle uz bylo na zdroji s proudovou pojistkou, kde mam maximum na 10A spis
malinko min.

RadekCX
** eSafe scanned this email for viruses, vandals and malicious content **
**     eSafe prohledl tento mail na viry, vandaly a nebezpecny obsah     **