'Otackomer' na PC

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:37:27 CET 2004

> Vypada to moc pekne, vzhledem k tomu, ze v jednoduchosti je sila,
> tak tam mozna nebude nic nez pwm podle toho jaky znak na ser kanal
> to vysila, tak takove napeti se vyhladi na filtru. I kdyz nevim, jak by to pridavalo
> na zatizeni procesoru. Je nekde ke stazeni te softik co to ovlada?
> Pak by se dalo leccos zjistit. Taky se mi to libi.

Softik jsem nenasel protoze to prodavaji (komplet) za $60. Ale v softu
bych problem nevidel, ten bych byl ochoten i naprogramovat (pod Wokna)
akorat ta elektronika. Ono se rekne ze v jednoduchosti je sila, ale ja
ovladam maximalne tak 51 (bez periferii), hradla a mozna ze bych zvlad
DA/AD prevodnik... uz dlouho (tak 4roky) jsem nic neblastil. Takze
bych volil cestu s vice soucastkama kterym rozumim nez z jednou ci
dvema 'cernyma skrinkama'.

Tady mate i video ukazku
http://www.geekextreme.com/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=41

MG