Re: termoelektrický článek

jan žižka jan_zizka
Středa Březen 17 14:37:24 CET 2004

> Pokud jde o standartn? dod?van? za??zen? do t?chto aut, doporu?il bych
> n?v?t?vu n?kter?ch v?t??ch vrak???. Daj? se tam mnohdy naj?t poklady. ;) J?
> jsem t?ebas braoval d?ly z auta, kter? vypadalo l?p ne? to, do kter?ho m?ly
> p?ij?t.
> T.p.V.

To uz jsem mu taky doporucil, proflaknul se totiz,
ze u autorizovanyho prodejce ten dil maji, ale pry moc
drahej. Vzhledem k tomu, ze vim, jak na tom tak asi je,
tak jsem se nastval, a rekl jsem mu, ze ma pravo volby,
mit v aute chladek, nebo mit par tisic navic, a nebo prave
vase moznost. I kdyz volvo se na vrakaci zas tak casto nevidi.
Nebo o nejakem vite?

P.K.