Re: termoelektrický článek

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:37:23 CET 2004

m?m tu fo??k co by pot?eboval zaservisovat, jde o vcelku kvalitn? kousek co p?ed lety st?l kolem des?tky. M? to vcelku velkej zoom a automatick? ost?en?. Jde o to, ?e pr?v? to ost?en? se n?jak pokazilo a je-li vysunut zoom tak je mimo provoz. Bez zoomu fo??k tvo?? st?le skv?l? fota, ned? se tak ale pracovat. Koupil jsem si levn?j?? fo??k a? m??u aspo? n?co fotit, ale to co z n?j vych?z? (pou??v?m st?le stejn? filmy a fotostudio) je hr?za. Kupovat fo??k za dal??ch x tis?c se mi nechce. Kde by se dal sehnat servis, kde by se pod?vali co tomu je a a? po odsouhlasen? ceny opravy by se do toho pustili ??? Zat?m jsem na?el na JM ve star?m m?st? n?jak?ho gar??mistra, co by mi za p?tib?bu ?ekl co s t?m je a co by pro to mohl d?lat.
T.p.V.