Programator Flash Eprom

Radim_infos2 radim2
Středa Březen 17 14:37:22 CET 2004

> Ta svitilna nema s problematikou zamerovani co delat.

Ale ma, je nastavena tak, aby to strilelo doprostred osvetlene plochy.
Skvele pro strelbu na nekolik metru bez mireni. Hral jsem si s tim na
strelnici a opravdu to funguje. Laserovy bodik je sice skvely, ale
obcas (pri rychlem pohybu, po vtrhnuti do mistnosti apod.) se musi par
desetin sekundy hledat. S tim svetlem je to znatelne rychlejsi,
samozrejme zase omezene vzdalenosti.

> Obecne v pripade laser zamerovacu jde spise o psychologicky efekt.
> Podle statistik (policie NewYork, jednotky operujici v metru) je
> pravdepodobnost vzdani se ozbrojeneho pachatele az 3x vyssi v pripade, ze
> zasahujici policista pouzije zbran s laser zamerovacem. Duvod je myslim
> jasny :-))

:-))) to jsem netusil, ze je to tak moc ucinne.

Ales Prochaska