PIC16F627

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:37:20 CET 2004

Mam vyzkouseno, ze VDD muze byt zapojeno porad (alespon mi to tak funguje u
16F628 a 16F876/877 u kterych jsem to zkousel) a pokud je pouzivano LVP, tak
i MCLR muze byt trvale na VDD. Akorat pozor u 16F62x, zde je nutne pri
normalnim (ne-LVP) programovani prizemnit RB4/PGM i kdyz je LVP _vypnute_,
jinak se to chova slusne receno "zajimave" ;-).

Tolik moje zkusenosti, samozrejme u jine serie ci s jinym programatorem nez
jsem mel k dispozici se to muze chovat jinak. Jak uz napsal pan
Bezstarosti - nejlepe vyzkouset.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT