RE: scháním HW kutila

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:37:19 CET 2004

> No jo pokud to berete takto, tak potom vam je jakykoliv dochazkovy system
k nicemu, od toho je vratny prece aby si necipal >jeden clovek 4x. To byste
musel jedine ocipovat lidi pod kuzi , jako to delaji u psu aby si to nemohli
jen tak vyndat ven a pujcovat. >:)) To u nas by se to stat nemohlo, ze by
nekoho postradali dele nez je pocet dni dovolene, toho si prece nemuze nekdo
nevsimnout >ze :).

Nevsimnul - no uvazujte se mnou:
1. Vychazim - prikladam cip 1
2. Po chvilce se vracim s nastvanym vyrazem, ze jsem si neco zapomenul -
prikladam cip 2
3. Definitivne odchazim - prikladam cip 3

Prave tri lide uspesne odpracovali x hodin prescasu :-))

Ne vazne, pokud mam srovnatelnou cenovou uroven, tak radeji sahnu po
neprustrelnejsim reseni. Me se vsak jednalo o neco jineho - viz predesly
meil. Proste omezit a sledovat pohyb lidi. Pokud mate ve firme straku, tak
se budete snazit mu cinnost omezit a ne ulehcit. A pokud to je ve firme
zabyvajici se vyvojem elektroniky, tak ta trivialni reseni asi moc velkou
ucinnost mit nebudou :-((

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz