Re: scháním HW kutila

MK info
Středa Březen 17 14:37:19 CET 2004

> No aha vy to holt mate asi jinak ve firme. U nas je na vratnici PC s mym
softem - dodelavka k ASEP od Anetu, kde se zobrazuji posledni 3 fotky lidi
kteri si cipnuli + jejich jmeno + cas + typ pruchodu + jeste nejake
informace o poslednich 20 pruchodech zpetne - to jiz bez fotek a aktualnim
stavu vsech zamestnancu (pritomen, nepritomen, sl. cesta atd.). Takze hned
jde videt ze si ten clovek cipnul za nekoho jineho a vratna by to mela
zpozorovat.
> Mimochodem nechapu porad to neprustrelnejsi reseni ? Lidi si mohou jak
jsem rikal pujcit jakykoliv cip at je zabezpeceny lepe nebo ne - je jedno
tedy jestli se da emulovat nebo ne. To tam davate kameru k terminalu :)?

Ale to bylo ucedene spise jako vtip. Zvolil jsem zly priklad. Znovu opakuji.
Bylo potreba omezit a sledovat pohyb lidi. Tzn. - u jednotlivych dveri do
mistnosti (oddeleni) jsou ctecky a el.zamky, pohyb se na zaklade informace
ze ctecek loguje. V pripade aktivity nasi straky je mozne omezit okruh lidi,
kteri se v danem miste vyskytovali.

Nezlobte se, ale pokud pouziji snadno emulovatelne reseni, tak ve firme, kde
kazdy druhy neni v elektronice jen pouceny ale znaly nemam ani nejmensi
jistotu, ze si to za deset minut neubastli. Tu jistotu nemam ani nyni, ale
mam klidne svedomi, ze to neni az tak jednoduche okopirovat.

Kazdy system se necha napadnout a obejit. Jen jsem se snazil rict, ze neni
duvod to ulehcovat. Pri cenovem srovnani rozdily nebyly nijak zavratne.

Asi nema dale rozvijet toto tema, kazdy ma sve nazory a preference

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz