RE: doch. system - bylo scháním HW kutila

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:37:18 CET 2004

Mozna by to chtelo dokonalejsi senzor ktery snima vodivost a teplotu kuze. Sel by treba upravit i ten levnejsi. Pak by si musel zamestnanec udelat otisk do vodiveho materialu a pred pouzitim jeste ohrat na telovou teplotu. ;)