PIC16F627

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:37:16 CET 2004

Zmena casovani je zrejme kvuli tomu, aby se pri vnitrnim RC oscilatoru nemohl zacit vykonavat program, nezli se obvod uvede do programovaciho rezimu.

J. Hanzal

At 10:59 11.7.02 +0200, you wrote:
>Je to presne takhle, tu dokumentaci mam taky. A popravde receno, divim
>se, ze jsou rozdily mezi programovanim 16F84, 16F627. To by pak
>znamenalo, ze zadne programatory napajene ze serioveho portu (napr. ty
>danske JDM) by nesly pouzit.
>
>POkud se clovek podiva, vsechno ostatni ( programovaci instrukce,
>systemove registry atd.) je temer stejne. Rekl bych, ze Microchip pouzil
>v obou obvodech stejny programovaci blok a je tedy mozne pouzit oba
>zpusoby programovani - i kdyz ten jeden primo neodpovida specifikaci.
> [...]

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East