LASER led

Vymìtal Tomás vymetalt
Středa Březen 17 14:37:16 CET 2004

kamar?d del? v army shopu, ta nejnizs? tr?da zamerovacu se pohybuje okolo
6kkc v n?kupu. Prodej zac?n? na osmi. Ono jde o to, ze m?m jakoby zkusit
vyvinou co nejlevnejs? resen? tak aby se nemusely vr?zet prachy do profi
m?ridel. No a kdyz uz se to m? instalovat na casem nekolik des?tek zbran? je
blb? pri kazd?m hors?m p?du ci utopen? zbrane v bahne vymenovat optiku. ;)
T.p.V.