refil barevne katrige

Josef Pavel josef.pavel
Středa Březen 17 14:37:11 CET 2004

Dobry den,
chtel bych prispet svou zkusenosti k tomuto tematu, ktera tady bezelo asi
pred 2 mesici.
Dnes jsem plnil barevnou cartridge u tiskarny HP 940 C inkousty od Crocodile
a co nevidim, Crocodile rika v navodu, ze poradi barev pri pohledu na
cartridge zepredu pri otevren? tiskarne je toto: Y M C.
Na cartridge HP je obr?zek kter? ??k? toto: M C Y.
Jehlama ktere jsou dodavany v plnici sade jsem zjistil, ze spravne poradi
barev je podle navodu Crocodile !!!!
Jiz jsem vytisknul nekolik obrazku a dve fotografie A4 a barvy se mi zdaji
byt takove jake byt maji.

JP.