Naprogramovani PIC 12C508A

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:37:08 CET 2004

Doporucuji programator JDM II, radeji  ve spojeni s notebookem, jedinym
probleme totiz je rychly procesor (problemy s casovanim).
Sam jsem pomoci JDM II  naprogramovam nekolik stovek PC 12C508, bez jedineho
problemu.

----- Original Message -----
From: "Petr Min??" <petr.minar@kleibl.cz>
To: "HW_News" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, July 15, 2002 8:42 AM
Subject: Naprogramovani PIC 12C508A

> Vazeni odbornici,
>
> kamarad mne pozadal o naprogramovani PIC 12C508A, myslel jsem si zadny
problem, ale pote jsem si vzpomn?l na konferenci, kde se psalo nekolikrat o
levnych programatorech, ktere ovsem nefunguji 100%-ne, ja nemam vzorky
navic, takze nemohu laborovat. V archivu konference je vyhledavaci stranka
"Under construction", proto se tazi primo:

> 1.    Ma nekdo overene zapojeni levneho programatoru (COM, LPT) pro 12C5xx
na PC (PII 300MHz nebo notebook 486DX4) ?
> 2.    Pokud nikdo, nasel by se nekdo s funkcnim programovadlem a ochotou
naprogramovat mi je (mam 2ks) ?  Ma to ovsem hacek, potreboval bych to
nejlepe dnes, jsem z Cervene Vody, okr. UO, odpoledne budu v Sumperku, muzu
prijet i jinam. Pripadne nevite o nejake firme, ktera by mohla pouzivat PIC
programator ?