Naprogramovani PIC 12C508A

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:08 CET 2004

>Jsou hodnoty nekterych soucastek kriticke (krome popsanych stabilizatoru) ?

Ne, nic neni kriticke, odpory klidne jen velmi priblizne +/-,
tranzistory jake Vam prijdou do ruky. Ani ty stabilizatory
nejsou prilis kriticke, kdyz si uvedomite, cim vsim lide PICy
programuji, ale ja jaksi mam rad veci alespon trochu presne,
takze doporucuji zmerit co ty stabilizatory davaji.
Mam znameho, ktery ma odpory po radech (tedy 1k az <10k v jedne atd.)
a kdyz pro jeden namatkou sahne, vzdycky prohlasi: "to je presne on" :).

--
Jiri Bezstarosti