Li-ION, Li-POL baterie vs. zivotnost - pametovy efekt

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:37:05 CET 2004

| Odes?latel: Lukas Burda <burdal1@feld.cvut.cz>
| Co je to TRUE RMS voltmetr? To ze je TRUE RMS to znamena ze musi mit
| prevodnik kvadrator->integrator->SQRT ?

N?kter? maj? (je to jeden hybridn? ?ip - tak to aspo? b?valo p?ed 10 lety)
mal? topn? t?l?sko s termistorem. Jeden termistor sn?mal teplotu okol?,
druh? se nechal oh??vat. Bylo to docela svi?n?.

Dneska na to jsou speci?ln? ?ipy, m?m pocit ?e jsem vid?l n?kdy n?co od TI,
analog devices ?i maxim? Ale nejsem si s t?m tak jist, nejsp?? analog dev.

Zdrav? JL.