Li-ION, Li-POL baterie vs. zivotnost - pametovy efekt

Lukas Burda burdal1
Středa Březen 17 14:37:05 CET 2004

No koukam ze sem to trochu pos.al. Omlouvam se panu Hudeckovi, ten
dopis o tom co psal nebo nepsal mel byt na pana Simka. Byl mi
podezrely tento kousek:

>Simek: A nebo udelat TRUE RMS voltmetr :-) - kvadrator->integrator->SQRT

ktery mi pripada jako ze tvrdi ze TRUE RMS voltmetry nemuzou mit
prevodnik s termoclanky (s jednim tc. to neni nic moc).
Jinak jsem myslel, ze u toho magnetoel. pristroje je samozrejme
usmernovac.